onsdag 23 september 2009

Jobb mässa

Fan vilket intressant liv man har då.. Hehe
Har suttit och räknat matte sen halv åtta imorse det känns bra.
Har äntligen förstått det jag inte förstog igår, blir så trött i hjärnan av matte.
Har sån äcklig huvudvärk så det finns inte, vet verkligen inte vad jag ska ta mig till.....
Har försökt allt - ipren, sova, äta, dricka vatten, dricka the.
GÅR INTE ÖVER!
Och det är såndär jobbig migrän huvudvärk så det känns som att jag ska spy och det dunkar så fort man börjar gå menmen.

Sebastian ska dra med mig på jobb mässa på conventum idag!
Sen ska han åka till Laxå vilket betyder att jag blir själv i lägenheten.
Jag var själv i lägenheten första gången redan förra veckan men då var det bara i nån halvtimme när han cyklade till willys men nu ska jag verkligen vara själv själv en hel eftermiddag.
Frågan är om det kommer vara skönt och jag kan ligga o slappna av eller om jag kommer springa runt rastlös som ett klappmongo och städa som jag brukar när jag har tråkigt.
Ska i vilket fall bli intressant att se.

Jag och Anna ska till njoy idag iaf och köpa gymkort så vi kan börja träna.
Ska bli så gött och börja igen!
I miss it...
Sen o få träna med Anna som är en av mina favorit människor i hela världen det kommer bli najz!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar