måndag 21 september 2009

ny vecka.

Jag började den här veckan skit bra!
Jag har bestämt mig för att återigen bli smalis.
Jag gillar inte fett på magen!
Var i skolan sen så bestämde jag mig för att jag skulle gå från universitetet till stan och från stan ta bussen hem. Men när jag kom till stan så hade bussen precis gått så jag kände att jag kunde göra nånting klyftigt med min tid så jag fortsatte gå.
Så jag gick enda hem typ 7 km sen körde jag 35 minuter aerobic pass med mina äckliga iform dvder.
Usch det är en brud i den där videon som jag vill skjuta i huvvet!!!
Brunt hår o står o trampar SKIT glad precis som att det är det bästa hon gjort i hela sitt liv.
Förstår inte riktigt det hms..
Det är jobbigt!
Sen lyfte jag lite på gymmet.

Träningsvärken har återkommit nu efter typ 3 månaders saknad.
Älskar träningsvärk!! Bästa känslan nånsin.
Idag ska jag och Sebbe gå till stan och tillbaka det blir ju en redig promenad eller så ska vi cykla nånstans skulle jag tro.
Vill till eurostop och handla mat men det är långt och vi måste storhandla på fredag och har ingen bil så jag funderar på att ringa mamma :) hihihhihihihi!

Nu ska jag keka frulle!
Biggest Loser börjar idag MEST BÄST :)))))))))

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar